- Szkolenia marketingowe pt. "Opakowanie, które sprzeda produkt"

„Nie oceniaj książki po okładce …”, ale jednak oprawa ma znaczenie. Zasada ta dotyczy także postrzegania opakowań dla żywności. To jak produkt pakowany wygląda za zewnątrz jest zazwyczaj pierwszym sygnałem dla klienta na temat stopnia apetyczności artykułu. Co zrobić, aby opakowania Państwa firmy były najbardziej pożądane?

 

Poznać mechanizmy postrzegania opakowań przez klientów, a następnie zaprojektować i wyprodukować tak, aby przypadły konsumentom do gustu. Podczas targów PAKFOOD, wiedzą będzie się dzielił dr Marek Borowiński specjalista od psychologii koloru, zwiększania sprzedaży, Visual Merchandisingu i urządzania sklepów.

Zapraszamy na następujące wykłady adresowane do producentów opakowań i żywności, grafików oraz dla wszystkich, którzy zarządzają przestrzenią handlową w sklepie.

1. „Mózg klienta na zakupach, czyli psychofizjologia postrzegania opakowań na półce w sklepie” – prowadzenie dr Marek Borowiński.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

Jak klienci postrzegają opakowania na półce w sklepie

Jak stworzyć komunikat, opakowanie, doświadczenie lub koncepcję, które wpłyną na decyzje zakupowe klientów

Jak działa percepcja pierwszego konsumenta, w kontakcie wizualnym z produktem

 

2. „Visual Merchandising w praktyce, czyli jak projektować opakowania, aby można było łatwo stworzyć właściwy planogram regału w sklepie” – prowadzenie dr Marek Borowiński.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

Jak myśli klient podczas zakupów w sklepie

Jak dzięki odpowiednim opakowaniom stworzyć właściwy planogram regału

Jak układać produkty, aby zwiększyć sprzedaż

 

3. „Kody kolorystyczne w projektowaniu opakowań, czyli jak właściwe je stosować, aby zwiększyć sprzedaż produktów” – prowadzenie dr Marek Borowiński

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

Jak klienci postrzegają kategorie produktowe w sklepie i jakie mają one kody kolorystyczne

Jakie korzyści może mieć zastosowanie zasad neurobiologicznych w dobieraniu koloru do przekazu reklamowego

Jak wpływ ma kolor na konsumenta w sklepie, czyli jak właściwie stosować psychologię koloru w komunikacji z klientem

22 września

11.00-14.00

pawilon 3, sala konferencyjna

[ Wstecz ]