Do rozmów podczas Targów zapraszają m.in.:
    
 Aktualności
08.09.2016
Czy wiesz, że niemal 40% polskich internautów blokuje reklamy w Sieci? Ten wynik świadczy o tym, że odbiorcy zmęczeni są obecnością przekazów reklamowych w swoim życiu – te zazwyczaj drażnią ich i irytują. I choć ponad połowa Internautów doceniła wygodę, jaką dają im spersonalizowane bannery, to tyle samo osób potwierdziło, że obecna postawa marketingowców zniechęca nie tylko do wyświetlanych reklam, ale także do marek.

[ więcej ]


30.08.2016
Kolejna edycja „Lata na targach” przeszła do historii. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z ostatniego dnia tego wydarzenia, w którym w tym roku udział wzięło około 12 tys. osób.

[ więcej ]


18.08.2016
Zapraszamy już dziś do zaplanowania udziału w targach w roku 2017. Mamy nadzieję, że specjalne interaktywne wydanie Poznańskiego Magazynu Targowego „Kalendarz targów 2017” będzie w tym pomocne. To jedyna taka publikacja a rynku! Można ją przyjemnie czytać na desktopie, tablecie czy komórce. W wydaniu prezentujemy przegląd wszystkich wydarzeń targowych organizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie w roku 2017.Piszemy również o polskiej gospodarce oraz nowym programie wspierania start-upów SMART WAY.

[ więcej ]


Więcej aktualności

Kolejna edycja Targów PAKFOOD w 2017 roku!

Tradycja organizowania poznańskich targów dla branży producentów i dostawców techniki pakowania, a także rozwiązań pozwalających na co dzień podejmować wyzwania logistyczne, sięga niemalże czterdziestu lat. Przez ten czas targi te przeszły niespotykaną metamorfozę, dzięki której w kalendarzu kluczowych spotkań targowych dla branży mamy dwie duże, odbywające się naprzemiennie w cyklu dwuletnim imprezy: Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK oraz Targi Opakowań dla Przemysłu Spożywczego PAKFOOD.

Podsumowanie Targów PAKFOOD 2015

 

To była jedna z najciekawszych odsłon targów PAKFOOD w ostatnich latach. Branża rozwija się intensywnie, a możliwości dofinansowania działalności ze środków unijnych jest jak koło zamachowe do napędzania sektora opakowań dla żywności. Ekspozycja oraz wydarzenia towarzyszące zostały tak przygotowane i dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw, aby klienci targów zaabsorbowani ekspozycją i zaopatrzeni w wiedzę z energią wkroczyli na rynek, po to aby sięgać po kolejne szanse, które ten dla nich szykuje.

A jest o co walczyć!  Chociażby ze względu na to, że od kilku lat notowany jest dynamiczny rozwój rynku produktów mleczarskich. Największy segment w żywności pakowanej stanowi właśnie nabiał. Dziś szacowany jest na ok. 16 miliardów złotych w 2015 roku. Jest to drugi najszybciej rosnący segment po słodyczach (9 miliardów złotych w 2015 roku). Co więcej, już na przestrzeni ostatnich kilku lat zmiany demograficzne, styl życia, ochrona środowiska i ekspansja na nowe rynki zbytu zdeterminowały kierunki rozwoju branży, a to jeszcze nie koniec. To właśnie na targach PAKFOOD sektor opakowaniowy miał okazję przygotować się, a nawet zaprogramować się na to, w jaki sposób wyprzedzać zmiany na rynku konsumenckim.

Sprzyjała temu ekspozycja wypełniona nowościami oraz konferencje i szkolenia, zarówno te techniczne np. konferencja pt. „Pakowanie żywności. Wybrane problemy. Znaczenie folii”, jak i te dotyczące pozyskiwania dotacji unijnych oraz szkolenia marketingowe.

Długotrwale i konsekwentnie realizowane projekty w ramach bloku targów POLAGRA, ich rozwój, ewolucja i dopasowana do potrzeb branży strategia pozwalają mówić o tym,
że  Międzynarodowe Targi Poznańskie stworzyły silną markę, która przyciąga cały sektor spożywczy. Realizowanie biznesowej strategii synergii branż, tematycznie ze sobą korespondujących, stwarza imponujące i kompleksowe wydarzenie, które wspiera proces dywersyfikacji, a jednocześnie optymalizuje koszty i czas zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Oferty firm skumulowane w jednym miejscu i czasie zaspakajają potrzeby biznesowe wszystkich interesariuszy sektora.

fotobueno_pakfood_23-09-2015-19.jpg

 

Prace nad kolejnymi edycjami już trwają

- To była wyjątkowa edycja. Pełna nowości rynkowych, znakomicie przygotowanych ofert wystawców, z bogatym, pożytecznym programem wydarzeń. Podążamy za zachodzącymi zmianami w branży, ale przede wszystkim za potrzebami jakie sygnalizuje. Wiedza i doświadczenie są kluczowe w przygotowaniu udanego wydarzenia biznesowego. Dlatego pracę nad każdą edycją targów rozpoczynamy zawsze od dogłębnej analizy opinii i potrzeb potencjalnych uczestników. Następnie konsekwentnie realizujemy cel, którym jest udany mariaż biznesowy naszych wystawców i ich klientów, czyli zwiedzających. Intensywna kampania promocyjna w mediach zagranicznych spowodowała, że targi odwiedziły w tym roku liczne delegacje właścicieli i prezesów firm m.in. z takich państw jak Rosja, Ukraina, Litwa, Łotwa i Białorusi.  – mówi Joanna Jasińska, dyrektor targów POLAGRA TECH  i PAKFOOD. – Dla nas czas spędzony na spotkaniach biznesowych z wystawcami i zwiedzającymi jest cennym źródłem informacji na temat branży, które już dziś przekuwamy w działania nad przygotowaniem kolejnej edycji udanych targów. W 2016 roku wiodącym tematem targów POLAGRA TECH będzie Salon Technologii Piekarskich i Cukierniczych, a za dwa lata ponownie zagości Salon Technologii Mięsnych i Rybnych oraz poświęcony branży opakowań dla przemysłu spożywczego - PAKFOOD. Z kolei co roku rozwijamy Salon Technologii Spożywczych, który ma ogromny potencjał promocyjny dla całej branży technologii dla przetwórstwa owocowo-warzywnego oraz mleczarstwa. – dodaje Joanna Jasińska.

 

 

[ Wstecz ]






Jesteśmy Członkiem
W tym samym czasie
Zobacz również
Usługi